2 Temmuz 2013 Salı

Nostalji

Biraz nostalji yapalım dedim ve ikinci sınıfta yazdığım şiirlerimi paylaşmak istedim sizlerle :)

ATATÜRK

Oldu cumhurbaşkanı

Ziyaret etti tüm halkı
Böbürlenmedi büyüğüm diye
Eşit gördü tüm halkı

Çocukla çocuk
Büyükle büyük
Yaşlıyla yaşlı
Oldu hep ATATÜRK

ATATÜRK


Atatürk kurdu cumhuriyeti

Türküm, dedi, çalışıp başardım
Atatürk devrimler yarattı
Türküm, dedi, bunu övünüp başardım
Ürkmeden savaştı
Resim, müzik, şiir anlatın
Kemal Paşa'yı!


Cebimdeki Tom ve Jerry


Bir gün baktım cebime,
Bir cebimde Tom, diğerinde Jerry
Yere koydum ikisini
Kovaladılar birbirini.

Sanki kovalamaç oynuyorlar.
Birlikte yemek yiyorlar
Akşam olunca uyuyorlar
Sabah yine oyuna başlıyorlar.

İyi arkadaş oluyorlar
Beni güldürüyorlar
Sonra televizyona girip çıkıyorlar
Çok iyi arkadaş oluyorlar.

Biz de iyi dost olalım
Çok iyi arkadaşlıklar kuralım.

Zeynep Sina ERSAN
2-B  148


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder